Supermarktvastgoedcongres
Alle actuele COVID-19-maatregelen maken het helaas niet mogelijk om dit jaar een fysiek Supermarktvastgoedcongres te organiseren. Daarom hebben we besloten om de negende editie van dit congres ‘on air’ aan te bieden. Niet met een ‘live stream’ maar wel in de vorm van een ‘tv-programma’ met alle presentaties van de sprekers, een paneldiscussie en de uitverkiezing van “Mooiste supermarkt van Nederland 2020”. Deelnemers aan het congres krijgen een link toegezonden en kunnen het congres op een ‘eigen moment’ bekijken. Ook krijgen alle deelnemers de presentaties per e-mail toegezonden. Daarnaast ontvangen alle deelnemers exclusief het nieuwe onderzoeksrapport “Online supermarktomzet op waarde geschat 2020” én het boek “Generatie Z” van Jos Ahlers (één van de sprekers op het congres).
Congresthema dit jaar is ‘Convenience’. Hoe doen millenials boodschappen, in welke mate wint ‘convenience’ aan belang in de boodschappencentra en wat zijn de ultieme locatiekenmerken van een succesvolle citysuper? Deze vragen en meer komen aan bod in de bijdragen van de sprekers.