15-02: Big Data en Supermarktlocaties

15-02: Big Data en Supermarktlocaties

Locatiekwaliteit is steeds bepalender voor een toekomstbestendige supermarktexploitatie. Tegelijkertijd kijken supermarktformules steeds kritischer naar hun vestigingsplaatsen, zijn goede supermarktlocaties zeer schaars en typeert het supermarktlandschap zich door een hoge concurrentiedruk. De behoefte aan up to date marktinformatie over supermarktaanbod en nieuwe supermarktontwikkelingen is daarom groot. Deze informatie is essentieel bij het verwerven van nieuwe locaties en het succesvol vasthouden van een concurrentiepositie. Big data-toepassingen bieden in dat kader volop nieuwe mogelijkheden. Tijdens deze expertmeeting geven Romeo Langestraat (Whooz), Mattijn Bezemer (Insights4Action i.s.m. Locatus) en Robert Savelkoul (Inspecter) inzicht in de manier waarop big data-toepassingen effectief kunnen worden ingezet voor supermarktlocaties. Wilt u hier meer over weten? Kom dan naar de expertmeeting “Big data en supermarktlocaties” op 15 februari a.s. in Hotel Houten. De bijeenkomst start om 14.00 uur (inloop met koffie en thee vanaf 13.30 uur) en wordt om circa 17.00 uur afgesloten met een netwerkborrel. Aanmelden kan via info@supermarktenruimte.nl o.v.v. naam- en bedrijfsgegevens. Deelname kost € 99,- per persoon (excl. BTW). Klik hier voor overige deelnamevoorwaarden.